ADRENIX
2005.05.21. 11:20
ADRENIX Hex Kdok: A lementett jtk a SAVE knyvtrban GAMEx.SAV nven tallhat. Ezekben a fjlokban vannak a fegyverek adatai klnbz vltozatokban, s ezeket mdostva rhetsz el csalst. Hasznld a hexeditorban a keresst, talld meg a "DirectPlayer" fonalat (hivatkozs nlkl). Szmolj vissza 297 byteot a fonaltl. Ez minden lementett jtk fjlnl mkdik, de nem minden esetben hatsos. A hex FF az els byte (297 a DirectPlayertl) engedlyez minden fegyvert feltve, hogy van hely a szmra. Az 1. fegyver lvseinek a szma a 33. s 34. byteben tallhat Az 2. fegyver lvseinek a szma a 49. s 50. byteben tallhat Az 3. fegyver lvseinek a szma a 41. s 42. byteben tallhat Az 4. fegyver lvseinek a szma a 25. s 26. byteben tallhat Az 5. fegyver lvseinek a szma a 45. s 46.. byteben tallhat Az 6. fegyver lvseinek a szma a 17. s 18. byteben tallhat Az 7. s 9. fegyver lvseinek a szma a 53. s 54. byteben tallhat Az 8. fegyver lvseinek a szma a 29. s 30. byteben tallhat Az 0.(10) fegyver lvseinek a szma a 21. s 22. byteben tallhat Itt az rtk maximum 65,535 lvs lehet hex FF FF
Szintn minden jtkszint mdosthat (feltve, hogy nincs ms kit) egyszeren tnevezve az els szintre, M1.CAN vagy valami ms, msold a megvltoztatott szint fjlt (a szint fjlok M1.CAN-tl M25.CAN-ig tarthatnak) a kvnt helyre, ezutn kezdj j jtkot. Termszetesen miutn a szintet teljestetted, a jtk a 2-es szintrl folytatdik.
|